Programma QTEM Masters Network per gli studenti di Corporate Finance a.a. 2017-2018

Per l'a.a. 2017-2018 anche gli studenti iscritti al I anno del corso di laurea Magistrale in Corporate Finance potranno partecipare al programma QTEM Masters Network (Quantitative Techniques for Economics and Management).

Il nuovo bando di selezione per il QTEM sarà pubblicato nella seconda metà di dicembre 2017.

Per maggiori informazioni: international@luiss.it

QTEM Masters Network program for Corporate Finance students a.y. 2017-2018

For the a.y. 2017-2018 also students enrolled in the first year of the Master's Degree in Corporate Finance can participate in the QTEM Masters Network program (Quantitative Techniques for Economics and Management).

The new Call for Applications for QTEM will be published in mid-December 2017.

For further information: international@luiss.it